دنیای NFT

دانستنی ها و اخبار دنیای NFTها

دنیای NFT

دانستنی ها و اخبار دنیای NFTها

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

NFT اولین بار در سال 2014 توسط کوین مک کوی و آنیل دش توسعه یافت که اولین بار بودند که زنجیره بلوکی غیرقابل تعویض و قابل مبادله را که به یک اثر هنری منحصر به فرد مرتبط بود معرفی کردند. بعداً در سال 2015، پروژه NFT کامل اتریا تأسیس شد که برای مدتی موفقیت آمیز نبود. با این حال، چند سال بعد، منافع در NFT ها تجدید شد و منجر به فروش بزرگ شد.

  • ۰
  • ۰

 

دامنه های بلاک چین یک پازل هیجان انگیز است که در دنیای غیرمتمرکز توسعه یافته است. آنها اینجا هستند نه تنها برای تغییر طرز فکر ما در مورد دامنه ها و املاک آنلاین، بلکه برای افزودن لایه جدیدی از شفافیت، عملکرد و امنیت.

در این مقاله، ویژگی‌ها و پایه‌های دامنه‌های بلاک‌چین، نحوه عملکرد آن‌ها و نحوه دسترسی کاربران عادی به مزایا را حتی قبل از اینکه وب غیرمتمرکز وارد جریان اصلی شود، معرفی و توضیح می‌دهیم.

  • ۰
  • ۰

 

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به سرعت به یکی از انفجاری‌ترین روندهای رمزنگاری از «تابستان DeFi» در سال 2020 تبدیل شده‌اند. تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران سنتی از آن زمان در حال افزایش بوده است که به دنبال مالکیت و گمانه‌زنی روی این بلاک چین منحصربه‌فرد هستند. دارایی های مبتنی بر

NFT ها توکن های مجازی هستند که نشان دهنده مالکیت چیزی، فیزیکی یا دیجیتالی، ذاتاً متمایز و منحصر به فرد، مانند آثار هنری، موسیقی متن، کلکسیون، یک آیتم درون بازی یا املاک هستند. این نوع دارایی های دیجیتال با ارزهای دیجیتال معمولی مانند بیت کوین یا پول های فیات مانند دلار آمریکا متفاوت هستند زیرا نمی توان آنها را به طور متقابل با یکدیگر مبادله کرد زیرا هر توکن بر اساس ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود دارای ارزش خاصی است.

https://stocktwits.com/emadnft

علاوه بر این، بر خلاف ارزهای دیجیتال معمولی، NFT ها را نمی توان در صرافی های دیجیتال متمرکز یا غیرمتمرکز خریداری کرد. آنها فقط در بازارهای آنلاینی که به طور ویژه برای NFT ساخته شده اند، فهرست شده و معامله می شوند.