دنیای NFT

دانستنی ها و اخبار دنیای NFTها

دنیای NFT

دانستنی ها و اخبار دنیای NFTها

  • ۰
  • ۰

جانی دپ بیش از 10000 نقاشی منحصر به فرد از دوستان و قهرمانان شخصی خود را می فروشد که همه آثار هنری او هستند. این بازیگر 58 ساله واقعاً علاقه مند است آثار هنری خود را در سراسر جهان به اشتراک بگذارد و راه برای انجام این کار امروزه فقط NFT است.

او پرتره هایی از افراد و دوستانی می کشد که آنها را تحسین می کند. این مجموعه شامل پرتره هایی از خود جانی دپ، مارلون براندو، الیزابت تیلور، هانتر اس. تامپسون، دختر هلث لدگار، لیلی رز دپ، تیم برتون، سگ مرحوم جانی و شخصیتی خیالی است که توسط پسرش به نام بانیمن خلق شده است.

او اظهار داشت که همیشه از نقاشی و طراحی لذت می برد، احساسات خود را از طریق نقاشی بیان می کند و این انعکاس خانواده، دوستان و مردمی است که او دوستش دارد.

ایده تهیه و راه‌اندازی NFT از فکر او نشأت می‌گیرد، او می‌گوید: «نقاشی را برای خودم نگه داشتم و خودم را محدود کردم، هیچ‌کس نباید خودش را محدود کند.»

سبک نقاشی او پاپ و هنر خیابانی با چهره های تصویری فرهنگ پاپ است.

جانی دپ اضافه کرد که 20 درصد از فروش به موسسات خیریه از جمله بیمارستان کودکان لس آنجلس گریت اورموند خیابان، بیمارستان کودکان الیزابت تیلور بنیاد ایدز اهدا خواهد شد. دپ گفت: "ما تصمیم گرفتیم یک سری پرتره منتشر کنیم، اما به گونه ای که می تواند چیزی را نیز به شما بدهد. داشتن فرصتی برای ادای احترام به حامیانم و حمایت از خیریه هایی که برای خانواده من بسیار مهم بوده اند، یک هدیه باورنکردنی است. امیدوارم بتوانیم جامعه جدیدی از دوستان پیرامون این NFTها ایجاد کنیم. مشارکت من در فضای NFT به تازگی آغاز شده است.

مجموعه او تحت نام "هرگز از حقیقت هرگز نترس" است.
"هرگز از حقیقت نترسید" به مالکان اجازه می دهد تا بتوانند به انجمن انحصاری Discord بپیوندند.

این مجموعه برای خرید www.neverfeartruth.com از طریق برنامه‌هایی که در روز چهارشنبه افتتاح می‌شوند و سپس در فروش ثانویه توسط بازار NFT www.variable.com در دسترس است. جانی دپ شانس بالایی برای موفقیت به عنوان یک هنرمند NFT دارد زیرا او طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

  • ۰۰/۱۱/۰۹
  • hooman emad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی