دنیای NFT

دانستنی ها و اخبار دنیای NFTها

دنیای NFT

دانستنی ها و اخبار دنیای NFTها

  • ۰
  • ۰

 

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به سرعت به یکی از انفجاری‌ترین روندهای رمزنگاری از «تابستان DeFi» در سال 2020 تبدیل شده‌اند. تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران سنتی از آن زمان در حال افزایش بوده است که به دنبال مالکیت و گمانه‌زنی روی این بلاک چین منحصربه‌فرد هستند. دارایی های مبتنی بر

NFT ها توکن های مجازی هستند که نشان دهنده مالکیت چیزی، فیزیکی یا دیجیتالی، ذاتاً متمایز و منحصر به فرد، مانند آثار هنری، موسیقی متن، کلکسیون، یک آیتم درون بازی یا املاک هستند. این نوع دارایی های دیجیتال با ارزهای دیجیتال معمولی مانند بیت کوین یا پول های فیات مانند دلار آمریکا متفاوت هستند زیرا نمی توان آنها را به طور متقابل با یکدیگر مبادله کرد زیرا هر توکن بر اساس ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد خود دارای ارزش خاصی است.

https://stocktwits.com/emadnft

علاوه بر این، بر خلاف ارزهای دیجیتال معمولی، NFT ها را نمی توان در صرافی های دیجیتال متمرکز یا غیرمتمرکز خریداری کرد. آنها فقط در بازارهای آنلاینی که به طور ویژه برای NFT ساخته شده اند، فهرست شده و معامله می شوند.

بازارهای NFT چیست؟

بازارهای FT پلتفرم هایی را ارائه می دهند که در آن NFT ها ذخیره، نمایش داده می شوند، معامله می شوند و گاهی اوقات ایجاد می شوند. دسترسی و استفاده از این نوع بازارها مستلزم دانستن و داشتن موارد کلیدی زیر است:

    کیف پول کریپتو: باید کیف پولی انتخاب شود که با شبکه بلاک چینی که از NFT های خریداری شده پشتیبانی می کند، سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر شخصی قصد خرید یا فروش NFT بر اساس پلتفرم بلاک چین اتریوم را دارد، باید از کیف پول اتریوم سازگار مانند MetaMask استفاده کند. اگر از پلتفرم Solana برای فروش NFT استفاده می شود، خدمات کیف پول مانند Sollet مورد نیاز است.

http://nft.qowap.com
    سکه در کیف پول: کیف پول ها باید قبل از خرید، فهرست بندی یا ضرب NFT از قبل تامین مالی شوند. مجدداً باید دریابید که کدام ارزهای دیجیتال توسط بازار مورد نظر پشتیبانی می شوند.
    یک حساب کاربری: راه اندازی یک حساب در بازار خاصی که برای خرید NFT از آن استفاده می شود نیز مورد نیاز است.

توجه داشته باشید که فهرست کردن و ایجاد NFT ها در یک پلتفرم بازار شامل هزینه شبکه بلاک چین است که بسته به سیستم مبتنی بر بلاک چین مورد استفاده متفاوت است. به عنوان مثال، بزرگترین اکوسیستم Dapp های NFT متعلق به اتریوم است. اگرچه گران ترین هزینه ها را دارد.

https://hoomanemad.wixsite.com/nft1

این مارکت ها چگونه کار می کنند؟

ثبت نام

بسته به سایت مورد استفاده، ثبت نام در یک بازار NFT می تواند کمی متفاوت باشد، اما مراحل اصلی که باید دنبال کنید شامل ایجاد یک حساب کاربری یا اتصال یک کیف پول دیجیتال پشتیبانی شده یا انجام هر دو است. دستورالعمل این امر معمولاً در صفحات اصلی بازار NFT توضیح داده شده است. هنگامی که کیف پول متصل می شود، از آن خواسته می شود تا رمز عبور را برای تکمیل فرآیند وارد کنید.

nft541662195.wordpress.com

خرید NFT

یک قیمت ثابت یا یک حراج برای خرید مستقیم NFT واگذار می شود. همچنین، خریداران ممکن است قیمتی را به مالک پیشنهاد دهند و سعی کنند برای خرید مذاکره کنند.

nft.full-design.com

فروش NFT

فرآیند فروش دارایی‌های دیجیتال می‌تواند پیچیده‌تر از خرید آن‌ها باشد، به‌ویژه زمانی که کاربران سعی دارند NFT‌هایی را که خودشان ساخته‌اند (آثار هنری، موسیقی متن، توییت و غیره) بفروشند. بنابراین، باید تلاش های بیشتری انجام شود.

  •     ابتدا، لازم است دارایی دیجیتال انتخاب شده را در بازار بارگذاری کنید و قیمت ثابتی تعیین کنید یا فروش NFT را از طریق یک مزایده انتخاب کنید.
  •         سپس، پلتفرم دارایی را تأیید می کند. در صورت تایید، لیست فروش ارائه می شود.
  •   هنگامی که فروشنده پیشنهادی را می پذیرد، بازار انتقال را از خریدار به فروشنده انجام می دهد.

https://nftforall.notion.site/nftforall/How-To-Buy-NFT-979b52fda3fa4c10af27e33ab11f05a2

 

  • ۰۰/۰۹/۰۲
  • hooman emad

nft

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی