دنیای NFT

دانستنی ها و اخبار دنیای NFTها

دنیای NFT

دانستنی ها و اخبار دنیای NFTها

  • ۰
  • ۰

علی ثابت که به عنوان هنرمند رمزارز نیز شناخته می شود، نقاش، هنرمند رمزارز، طراح استراتژیست ایرانی-آمریکایی مقیم آمریکا است.

او یک طراح حرفه ای است، او برای یکی از برترین آژانس های تبلیغاتی، Foote, Cone & Belding (FCB) به عنوان کارگردان هنری کار کرده است.
از آنجایی که علی فرد توانمندی است، آژانس برندینگ خود را به نام ثابت برندز اداره می کند. او آرم و بسته بندی بیش از 350 برند افسانه ای مانند شرکت BMW، مرسدس بنز و بسیاری از برندهای معروف دنیا را طراحی کرده است.

او نقاشی می کرد و یاد می گرفت که چگونه چیزهای خاصی را نقاشی کند. او در طول نقاشی سبک خود را تغییر داده بود و از مواد مختلفی برای یافتن سبک های مورد علاقه خود استفاده می کرد. او در آثار هنری خود اضطراب و اضطراب به عشق و قدردانی را ترسیم کرده است.

یکی از تجربیات شگفت انگیز او برند پیکسوپاپ است که بیش از 20 سال به عنوان یک آکادمی راه اندازی شده است. علی به بچه ها نقاشی یاد داده و آنها در کنار والدینشان نقاشی می کشند. او جلسات زنده با آنها دارد. در طول همه‌گیری، او ماسک‌های زیبا و رنگارنگی طراحی و ساخت تا مردم هنگام استفاده از آن‌ها احساس خوشحالی بیشتری کنند.

در سال 2018 علی وارد دنیای NFT ها شد و اکنون به عنوان یکی از پرفروش ترین هنرمندان در فضای NFT رتبه بندی می شود. او در مصاحبه ای گفت که روی چند نقاشی بزرگ برای چند کلکسیونر کار کرده است. او همچنین اولین خودروی هایپرکار را طراحی کرد که در NFT به حراج گذاشته شد. او معتقد است که NFT می‌تواند راه جدیدی را برای Artist برای به اشتراک گذاشتن آثار خود باز کند و به آن‌ها کلکسیونر می‌گویند تا روی این آثار هنری دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. او همچنین به مردم توصیه کرد که هنر دیجیتالی را که دوست دارند بخرند به جای اینکه صرفاً برای سرمایه گذاری جمع آوری کنند.

او به عنوان یک هنرمند در فضای NFT توصیه هایی به مردم کرد که در آن غوطه ور شوند، مانند پیوستن به Clubhouse و Discord برای پیدا کردن آنچه در حال وقوع است و ارتباط مستقیم با کلکسیونرها.

او اضافه کرد که مردم می توانند هر چیزی را که دوست دارند بسازند زیرا در دنیای NFT شاید مخاطبی وجود داشته باشد که هنر شما را کشف کند زیرا همیشه مخاطبان زیادی برای یک هنرمند NFT وجود دارد که آثار هنری خود را نشان دهد و راه اندازی کند.

  • ۰۰/۱۱/۰۹
  • hooman emad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی